1 Ocak 2011 Cumartesi

MELTEM KUTLU: MELTEM, ACISINI DİREK DANSIYLA HAFİFLETİYOR

Kanal D Şüphe Dizisi,Şüphe Dizisi,Şüphe Dizisii,Süphe Dizi İzle,Şüphe İzle,Şüphe Dizisini İzle,Şüphe Dizisİzle,Şüphe Dizisi Oyuncuları,Şüphe Oyuncuları,Şüphe Dizisi Son Bölüm,Şüphe Dizisi Bölümler,Şüphe Dizisi Bölümleri,Şüphe Bölümler,Şüphe Bölümleri,Şüphe Dizisini İzle,Şüphe Dizisi İzle,Şüphe İzlesene,Şüphe İzle,

MELTEM KUTLU: MELTEM, ACISINI DİREK DANSIYLA HAFİFLETİYOR


Meltem Hanım, bildiğim kadarıyla okullu oyunculardan değil, alaylılardansınız. Bu sektöre nasıl girdiniz?

- Evet, Eskişehir Anadolu Üniversitesi Reklamcılık Bölümü mezunuyum. Aynı zamanda yurtdışında reklamcılık ve fotoğrafçılık üzerine de eğitim aldım. Bu dalda okunabilecek her şeyi okudum. Medyayla hep ilgiliydim. Stil danışmanlığı yaptığım dönemde, beni hep kamera önüne beni geçirir, poz verdirirlerdi. Zaman geçtikçe kendimi kamera arkasından çok önünde buldum. En son bir kahve reklamında rol aldım. “şüphe” de ilk dizi çalışmam olacak.

Projeye nasıl dahil oldunuz peki?

- Fotoğraflar üzerinden bir ön eleme yapılmış, ardından seçmelere katıldım. Abdullah Oğuz ile görüşme yaptım. Ardından beş aylık bir bekleme süreci başladı, çünkü ilk “tamam” denilen oyuncu bendim, cast’ın tamamlanması epey zaman aldı. Ben de o süre boyunca role hazırlandım.

İlk 13 bölümün senaryosu hazır. Hikayeyi bilerek oynamak nasıl bir his?

- Çok rahat. Tüm karakteri ve olacakları bilmek, oyunumun daha güçlü ve sağlıklı olmasını sağladı. ılk bölümlerde canlandırdığım Meltem karakteri çok gösterişli, çok yüzeysel biri gibi görünürken sonradan gerçek kimliği ortaya çıkıyor. Tavırlarının altında yatan sebepleri görmeye başlıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder