3 Ocak 2011 Pazartesi

Burcu Kutluk: Takılarımız gerçek olduğu için korumalarla getiriliyor "Şüphe" kaçıncı diziniz? Dizinin kadrosuna nasıl dahil oldunuz?


Burcu Kutluk: Takılarımız gerçek olduğu için korumalarla getiriliyor
"Şüphe" kaçıncı diziniz?

Daha önce "Asmalı Konak" ve "Aşk - ı Memnu"da rol almıştım ama "Şüphe" ciddi anlamda ilk dizi projem.

Dizinin kadrosuna nasıl dahil oldunuz?

Önce senaryoyu okudum, prodüksiyon şirketi D Yapım, yönetmenin de Abdullah Oğuz olmasını göz önünde bulundurdum. Bana teklif edilen rol de bana çok uyuyordu. Kabul ettim. Senaryoda ve karakterlerde tutarlılık var.

Bunun gerçek hayatta da olabileceğini hissedeceğiniz tarzda bir iç yapısı var. Çok güvenilir bir ekip var. Ekipteki herkesin yaptığı işleri en iyi şekilde yaptıklarını bildiğim için de kabul ettim.

İşini ciddiye alan insanlarla çalışmaktan daha önemli bir şey olamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder