3 Ocak 2011 Pazartesi

İsmail Hacıoğlu: Ana karakterin kadın olması beni etkiledi Sizi "Şüphe"ye çeken ne oldu?

İsmail Hacıoğlu: Ana karakterin kadın olması beni etkiledi

Sizi "Şüphe"ye çeken ne oldu?

Evvela hikâyenin bir kadın hikâyesi, ana karakterin bir kadın olması beni etkiledi. Çoğu erkek egemen dizilerin arasında bunun ayrı bir iş olduğunu düşündüm. Ondan sonra Abdullah Oğuz ve Kanal D İç Yapımlar'ın dizisi olması da tabii teklifi kabul etmemde etkili olan şeylerdi.

Oyuncu kadrosu güçlü bir dizi, aralarında daha önce çalıştığınız isimler var mı?

Sadece Selin'le çalışmıştık. Buna rağmen güzel bir uyum yakaladık. Çok iyi bir ekibimiz var. Hocamız da iyi. O yüzden hiçbir sorun yaşamıyoruz.

Diziye dahil olma sürecinde neler yaşadınız?

Senaryoyu okudum ve zaten ilk 13 bölüm hazırdı. Bu beni çok etkiledi. Bunun çok güzel bir şans olduğunu düşündüm. Bölümleri okudum ve bu işin içinde olmak istedim. Sonra da başladık.

Dizide seyirci karşısına nasıl bir rolle çıkacaksınız?

Aziz Kutlu karakterini canlandırıyorum. Kutlu ailesinin elemanlarından biri. Yeni mezun olmuş genç bir psikiyatr. Psikoloji konusunda da iki kitabı yayınlanmış, diğer karakterlere göre daha ağır başlı, daha emniyetli ve biraz daha heyecansız biri.

Tabii aynı zamanda da heyecanını kendi içinde yaşayan bir karakter. Zengin bir ailenin çocuğu olmanın avantajlarını da ömrü boyunca görmüş biri. Bana benzeyen bir yönü yok, kendimi bu role senaryoyu okuyup yönetmenimle konuşarak hazırlıyorum. Bunun için de rol model aldığım kimse olmadı.

Rol için nasıl değişiklikler yaptınız?

Ufak tefek aksesuvarlarımız oldu. Bıyık zaten vardı, bir de gözlük taktım. Bunun dışında bir değişiklik yapmadım.
Sette zamanınız nasıl geçiyor?

Henüz eğlenmeye vakit bulamadık. Sonuçta bu yeni başlayan bir iş. Evvela bir işi yapıp onu seyirciye sunmak ve nabzını ölçmek gerekir. Eğer güzel bir iş yaptıysak, başarılı olduysak işte o zaman eğlenmeye başlarız.

Şimdi ilk çekimler olduğu için set biraz yoğun geçiyor. Bu yüzden de sette çalışmak dışında pek bir şey yapmaya vakit kalmıyor. Buna rağmen çok keyifli bir ortamımız var. Sonuçta bu Abdullah Oğuz'un dizisi.

Abdullah Oğuz'la çalışmak nasıl bir duygu?

Keşke daha önce karşılaşsaymışız. Kendisinden çok şey öğreniyorum.

"Şüphe" için neler söylemek istersiniz?

Şu anda içinde bulunduğum bir dizi. Çok abartmıyorum bu durumu.

Sizce seyirci "Şüphe"yi neden izlemeli?

Bu zor bir soru. Bunun cevabını vermek de zor. Şu anda dışarıdan bir gözle baktığımda da bir fikrim yok. Çünkü ben çok dizi izleyen biri değilim. Sadece TRT 1'de Hasan Kaçan'ın bir dizisi var ona ve "Türk Malı"na bakıyorum sadece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder